Републичко такмичењe талената

Републичко такмичењe талената

Шеснаест награда за ученике Врањске гимназије на Републичком такмичењу талената

На 66. Републичком такмичењу талентованих ученика средњих школа, одржаног 26. маја у Чачку, ученици Врањске гимназије постигли су велики успех освојивши чак 16 награда из различитих области.

Из предмета Српски језик и књижевност истакли су се ученици трећег разреда Ђорђе Михајловић и Лара Радивојевић, који су освојили треће место. Ђорђе је бранио рад из области српског језика, а Лара - рад из књижевности. Њихова менторка је проф. Милица Митић.

У области енглеског језика заблистале су три ученице првог разреда: Николина Јаћимовић је освојила друго место, док су Јулија Бабовић и Ива Тотић освојиле треће место. Њихова менторка је професорка Маја Булајић.

Троје ученика истакло се талентом, знањем и  радовима из области психологије: ученици трећег разреда Младен Тасић и Анастасија Марковић освојили су друго место, док је ученица другог разреда Лара Бундало заузела треће место. Њихова менторка је проф. Светлана Величковић Момчиловић.

Ученици трећег разреда били су веома успешни и у математици:  Вукашин Војводић и Нина Стаменковић освојили су прво место, а уч. Никола Радуловић је освојио друго место, са подршком ментора проф. Татјане Станојковић. Ученица четвртог разреда Хелена Васић освојила је треће место, а њена менторка је проф. Дивна Пешић.

Из предмета Рачунарство и информатика ученица четвртог разреда Анђела Ристић освојила је прво место, док су ученици трећег разреда Страхиња Златановић и Анђелија Митић освојили друго, односно треће место. Њихова менторка је проф. Јасмина Младеновић.

Из предмета биологија истакла се ученица трећег разреда Сандра Ђорђевић, која је освојила треће место, са подршком ментора проф. Гордане Николић.

Честитамо нашим талентованим и вредним ученицима и њиховим посвећеним менторима, чији нас успех мотивише да и убудуће пратимо пут својих дарова, интересовања и потенцијала и да на сваком делу тог пута проналазимо радост - у ширењу видика и проучавању области које волимо.